söndag redan!

helgerna går så sjukt snabbt, har varit kul att ha Roger hemma lite hos mig =)
igår lunchade jag ju med Annie och sen hände inte mycket mer förrän till kvällen då Annie och Viktor tog med sig sin icakasse och så lagade vi maten tillsammans här hos oss!
det blev rödbetor och chevré igår också men tillsammans med bacon, pasta, ruccola. pinjenötter och tomater. det blev mycket smarrigt =) har ju en bild av dålig kvalité på spektaklet som jag antar att ni vill se!! såg inte så aptitligt ut men gott var det, hehe
jag och Annie drack lite vin och så kollade vi på film.
 
idag ska jag packa, fixa med tvätten och plocka lite mer här hemma!
i eftermiddag ska vi till Elin, Jarmo, Molly och den nya lilleman! ska bli mysigt att hålla ett sånt litet knyte!
efter det ska jag kanske träffa Sara en sväng och sen bär det av till min bror i Växjö för min del, ska vara där några dagar! ska ta ngt kort från där dem bor, det är så mysigt! ska ta lite härliga skogspromenader osv. =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Låter gott iaf :-)! Härligt att du kan åka till Växjö och bidra! Njut! Ge dem ett par extra varma kramar från oss. Kram

2012-09-09 @ 11:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0