skallebank

Igår var den tillbaka, den onda huvud- och ögonvärken.
Tror jag hade tittat för mycket på TV och dator igår.
Det får bli ändring på det idag!!
Vet dock inte vad jag ska hitta på om jag inte får titta på TV??
Just så är mitt liv just nu, blir lite långtråkigt faktiskt.
 
Vid lunchtid dyker dock min vän Madeleine upp och ska luncha med mig.
Tror det ska bjudas på varma mackor med svampstuvning och en god sallad!
Jag ska NY-tipsa Madde då hon och hennes fästman ska åka dit i oktober, avundsjuk?? OH YES!
Ett av mina tips blir att ta en härlig båt från PIER17 och titta på Frihetsgudinnan =)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken härlig bild! :)

2012-09-10 @ 13:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0