seg idag

idag har jag varit lite seg, är nog efter gårdagens huvudvärk som höll i sig under natten och morgonen!
har släppt lite men ögonvärken är med mig =(
 
dagens motion blev en ganska lång runda på cykeln, upp genom stan och runt =)
sen städade jag iordning lite här hemma och försökte piffa till det lite i sovrummet genom att ställa iordning i fönstren osv.
imorgon kanske jag kan visa er lite bilder på det vi har ändrat om här hemma!
madde kom och åt lunch hos mig, det blev rester från gårdagen faktiskt och sen snackade vi mest och fixade naglarna lite!
när roger kom hem från jobbet fick vi hjälp av Maddes kille Magnus med tvättmaskinen, ut med den gamla, in
med den nya!!
 
Tack för hjälpen Magnus!!
 
Roger är fortsatt flitig och pysslar nu med det här, syns ju knappt vad han gör men han klipper häcken iaf!!
Nu ska jag snart åka och kolla på tjejernas träning =)
Ha det fint!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mor

Är det de gamla eller nya maskinen???
Roger sköter sig var rädd om honom!!!!
Hoppas det gick bra med träningen hoppas du håller dej lungn lite till.
Kramis

2012-09-06 @ 20:26:11
Postat av: johanna

jag är lugn mamma =) detta är en ny maskin! KRAM

2012-09-06 @ 22:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0