saturday night fever

godmorgon eller godmiddag kära läsare!
jag har varit uppe några timmar och plockat lite, grejat med världens tvättberg, ätit frukost, läst lite bok osv.
gillar att skrota runt på morgnarna (stavas det så??).
nu har jag gjort mig iordning för lunch på stan med Annie aka Annelie, ska bara fixa barret också så jag ser lite anständig ut!
 
igår hade jag och min älskling en mycket mysig middag.
bilderna är riktigt SKITDÅLIGA och jag ber om ursäkt för det.
I födelsedagspresent tror jag att jag ska önska mig bidrag till en kamera.
har absolut ingen aning om vad det ska vara men det får nog bli en som inte är alltför avancerad men tar asgrymma bilder, tips någon???
fast min morbror B och hans dotter brukar säga att det hänger på fotografen!!!
 
iaf,
vi åt rödbetor med chevre, honung och rostade pinjenötter till förrätt
färsk pasta med kyckling, soltorkade tomater och basilika i en god sås
vit chokladpannacotta med rårörda hallon
nästa gång ska jag inte köra med vit blockchoklad utan med riktig vit choklad!! är en speciell smak på blockchoklad som jag inte finner så fantastisk.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Gud så smarrigt det såg ut! Hoppas du hade en härlig lunch med Annie! Kram!

2012-09-08 @ 16:24:52
URL: http://sweetmary.blogg.se
Postat av: Leif och Inga-Lill

Det ser riktigt gott ut. Mums...Ha en härlig lördagkväll. Kramisar,

2012-09-08 @ 17:39:30
Postat av: Mor

Hoppas Du får några bra dagar i Växjö.
Kram

2012-09-09 @ 22:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0