rub it!

 
 
hemma efter en lång dag med min älskade mamma och min svägerska K.
vi var på Kosta Boda Art Hotel och åt en god lunchbuffé samt relaxade i spa:t samt med en rygg och nackmassage.
den var iofs rätt tuff men välbehövlig! ska boka en tid hos min massör nästa vecka med innan jag ska börja jobba igen, är så stel!!
när vi hade varit i spa:t både i ute och innebassäng, ångbastu och vanlig bastu körde vi lite eget spa också med denna skrubb från LUSH som jag gillar riktigt mycket! och en liten ansiktsmask samt inpackning, härligt.
jag är dock helt slut nu och sover nog länge imorgon.
sen blir det optikerbesök för att kolla mina onda ögon samt frisörbesök.
blir inget drastiskt utan bara en toppning samt uppfräschning, välbehövligt!
 
ha en fin morgondag alla, kram
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Visst var det fint?? Härligt att ni fick en så fin dag tillsammans!! Affe svarade när jag ringde men han var rätt fåordig kan man säga :-), söt iaf :-). KRAM

2012-09-25 @ 22:52:58
Postat av: Lubbe

Låter härligt! Det e du värd!!

2012-09-26 @ 12:13:08
Postat av: malin pee

Tjo palle!

Kul att du börjat skriva igen. Skulle behöva tips på massör i Gislaved vem går du till?

2012-09-26 @ 12:37:42
Postat av: johanna

malin, jag går hos edvin ambrus, han håller till jämte pizzeria simhallen - 0735950035

2012-09-26 @ 15:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0