redecorated

 
jag har verkligen världshistoriens sämsta bilder i min blogg och en jäkla massar sladdar vid teven just idag ser jag! vet inte vad jag tänkte på heller när jag tyckte vår tv-bänk var så himla bra??!! gömmer ju inget.
 
på första bilden ser ni iaf vår nya tapetsering i sovrummet samt de nylackade sängmöblerna!
nu saknas gardiner som jag och mamma ska sy tillsammans, någon kväll nästa vecka kanske??
 
på nedre bilden ser ni ett nytt golv i vardagsrummet samt en omlackad billy bokhylla!
finns mycket man hade velat ha annorlunda här hemma men planen är ju att inte bo i vår lya i all evighet =)
 
just nu är jag uttråkad till MAX.
idag har jag tagit prover på vårdcentralen, hojat vidare till LIDL och återigen förundrats över hur billigt det är där, i eftermiddag rensade jag bland viktiga papper och sådär, gjorde det lite halvdant men hade ingen lust till mer =)
ikväll ska jag upp till träningen och titta på, jag är redan trött på att titta på.
jag vill också vara med!!!
försöker planera snygga outfits i mitt huvud också inför helgens lilla strapats men jag har ju INGENTING att ta på mig som vanligt..
ciao
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad fint det blev kompis!!

2012-09-13 @ 18:16:05
Postat av: Linn

Vad fint det blev!! :)

2012-09-13 @ 21:23:26
Postat av: Matilda L.

Snyggt!!

2012-09-13 @ 21:32:24
Postat av: Mor

Fint blev det. Sängöverkastet ser ju riktigt bra ut. Kuddarna på sängen saknas. Röda? Lila? Gröna????Vita???
Kramis

2012-09-13 @ 21:36:55
Postat av: johanna

tack!!

mamma, vi har kuddar men när jag tog bilden låg dem på vinden, nu finns de på plats och de är gråa med en vit stjärna på =)

2012-09-13 @ 22:07:44
Postat av: Anonym

Bra. Jag ser fram emot att se dej med en volleyboll i blicken. Kramis

2012-09-13 @ 22:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0