passion

en drink med passionsfrukt, vad det än är typ är min favorit!
här är från helgens besök på mañana.
saras drink till vänster är en jordgubbsmojito som verkligen inte gick av för hackor!!
 
när vi shoppade i helgen så gick vi in på Jerns, en skoaffär och jag blev riktigt förvånad av deras utbud för oss med lite större fötter! det fanns en fylla med skor i strl. 42-44,5.
vilket SKÄMT!!! varför är det bara tantskor?
fast jag ska inte klaga för mycket på just Jerns. ett par boots jag provade fanns till och med upp till strl.43 så jag ska inspektera den butiken fler gånger!
 

Kommentarer
Postat av: Systeryster

De svarta kunde KANSKE vara ok till vanliga jeans på jobbet någon gång men de andra är ju så tantiga att man smäller av!!!

2012-09-19 @ 09:53:32
Postat av: Mathilda

Ja visst är det så tråkigt att alla stora storlekar alltid ska va så himla tantiga! Så synd !

2012-09-24 @ 11:20:17
URL: http://mathildagustafssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0