oopsi

har visst missat att skriva i helgen, har inte haft lust helt enkelt =)
jag och mamma var ju hos läkaren i torsdags och då fick jag med mig lite hem från a6 me =)
ett läppstift i färgen "china red" från make up store, brun mascara från isadora och ett par roliga vantar från åhléns.
hösten känns ju som den är kommen så!!
här skulle det komma en bild på de nya inköpen men det vägrar fungera med just den bilden..
 
i fredags kväll hade jag och roger en mysig middag då vi invigde de nya rödvinsglasen och åt lite plockmat som vi slängde ihop =) vi har börjat laga lite mer mat tillsammans, himla mysigt samtidigt som man umgås och kan tjuvsmaka vinet lite me!! den bilden funkade inte heller...
 
i lördags var det dags för kick-off med laget! vi åkte iväg och testade på lerduveskytte!! alla utom jag vill säga =( jag vågade inte riskera att skada min högersida då den håller på att läka för fullt!
sen vandrade vi upp i skogen på en utsiktsplats och fick supergod soppa med köttfärs, potatis och skogssvamp samt ett gott bröd till det! viktor på bredaryds wärdshus kan laga mat han!!
 
på kvällen var det dags för evves 30årsfest!! god mat, trevligt sällskap och tårta made by me!!
jag skojjade till det lite och skrev Eva-Lena 31 på tårtan =) hihi, det är min humor det!
 
igår var en seg dag och min hals gör fortfarande ont =(
morgondagens spadag med mamma och svägerskan K lever farligt =(((((
är väl inte så bra med bad och bastu om man inte är riktigt pigg...vi får se hur dagen utvecklar sig!
 
INGA BILDER GICK ATT LÄGGA UPP, FRÅGA MIG INTE VARFÖR.

Kommentarer
Postat av: Mor

Oj, Vi håller tummarna så halsen inte stökar till det.
Temp???
Kram mor

2012-09-24 @ 22:16:14
Postat av: Mor

Oj, Vi håller tummarna så halsen inte stökar till det.
Temp???
Kram mor

2012-09-24 @ 22:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0