no information

igår var ju jag och mamma i jönköping för mitt återbesök hos läkaren.
trodde att analysen skulle vara klar så klart men det var den inte så väntan fortsätter.
min läkare trodde dock inte att den skulle visa på att behöva mer behandling men man vill ändå ha det där slutliga beskedet!!! lungröntgen såg iaf bättre ut än sist, ingen vätska så det var skönt!
proverna var också bra.
nu är det bara att fortsätta vänta på utvändig och invändig läkning men ben kommer jag snart kunna börja träna iaf! börjar ju jobba om två veckor så då hoppas jag kunna köra igång på gymmet också!
 
idag har jag äntligen satt igång det där brödbaket så får vi se hur resultatet blir =)
lingonlimpor ska det bli iaf.
jag hoppas det blir bra så jag kan bjuda min äldsta bror på det när han stannar förbi på frukost på sin väg mot göteborg!
 
vi hörs senare
 
den bortersta på bilden är han som kommer idag, den närmsta är min yngre storebror =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Här har du en lite närmare beskrivning på min manikyr så kanske du får svar på dina frågor! http://idasdiary.com/2012/08/23/manikyr/ MVH Ida

2012-09-21 @ 09:40:41
URL: http://www.idasdiary.com
Postat av: Leif och Inga-Lill

HEj! Bra då vet vi hur det gick hos doktorn. Vi får vänta lite till. Kram, Leif och Inga-Lill

2012-09-22 @ 13:19:23
Postat av: Marie

Hoppas du får besked snart! Det är ju aldrig kul att gå och vänta! Men skönt att du få börja köra ben snart i a f! :) Kram

2012-09-24 @ 19:59:36
URL: http://sweetmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0