kosta

godmorgon!
 
halsen är bättre idag, nu brottas jag bara med huvudvärk men det får en flaska vatten råda bot på!!
igår kväll var det fotografering med volleybollen som gällde, hoppas att vi blev fina =)
jag blev på ngt vis stressad så hann inte göra mig i ordning i håret men det blir nog bra!!
 
snart ska jag, mamma och min ena brorsas tjej på spa, ska bli härligt att bara få rå om varandra!
mina håriga ben är dock inte av denna värld men jag inväntar en vaxning nästa vecka så det får se ut som en skog!!
 
hit ska vi!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Njut! :)
Ser härligt ut!

2012-09-25 @ 19:31:45
Postat av: Marie Carlsson

Åh, Kosta Art Hotel är ju så himla fint! Hoppas ni får det mysigt!

2012-09-25 @ 19:37:46
URL: http://sweetmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0