I'm back

jag tänkte ta upp bloggandet igen, om ni vill följa mig förstås?
 
jag har haft ett tufft år bakom mig med massa sjukdom.
i somras hittade dem vad det var för fel.
en tumör på luftröret vilket ledde till en operation.
de tog bort halva höger lunga ungefär.
det är några veckor sedan jag opererades och jag mår bättre och bättre för varje dag.
nu är jag sjukskriven en månad och ska jobba på rehab och återhämtning för jag ska tillbaka.
tillbaka till volleybollen menar jag ju då =)
vi får se hur lång tid det tar men jag är hoppfull.
 
vad jag väntar på nu är vad för typ av tumör det var jag hade på luftröret.
håll era tummar för ett bra resultat!
 
ha en bra dag, jag ska baka lingonbröd!
 

Kommentarer
Postat av: Lill bird

Puss på dig birdie!

2012-09-04 @ 10:00:00
Postat av: Anna Wallsby

Är så glad att du återhämtar dig så snabbt! Vad söta ni är på bilden!! Hoppas vi kan ses snart!

2012-09-04 @ 10:01:26
Postat av: Tessan

Åh va glad jag är att du är tillbaka här!!! Som jag längtat efter dina inlägg =)

PUSS & KRAM

2012-09-04 @ 10:26:19
Postat av: Lisa

Klart vi vill läsa;) vi kan rehaba tillsammans. Du är grym<3

2012-09-04 @ 10:58:28
Postat av: Lotta

Såklart du ska skriva! Vill ju höra alla dina steg mot toppen :) Så fin bild, är det från ett av bröllopen ni var på?
Kramar

2012-09-04 @ 19:19:55
Postat av: Mor

Underbart att läsa här på bloggen igen.
Kortet är så fint.
Hoppas vi kan ses i morgon.
Kramis mor

2012-09-04 @ 21:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0