heeeeeeelg

man blir ju lite dagvill när man går hemma såhär men jag har koll på att det är fredag och att Roger är ledig som vanligt efter 13:12 då han slutar!
ikväll ska vi lyxa till det här hemma och laga trerätters och se ngn rolig film! ska bli mysigt.
 
idag står inte så värst mycket på agendan. jag ska motionera av ngt slag, kanske cykel upp till samhället så jag kan handla lite som behövs tills ikväll! kanske blir en flaska vitt också =) förbereda efterrätten som blir vit chokladpannacotta! sen ska jag självklart tvätta i min nya maskin, den går för fullt och den verkar bra!
 
vad ska ni hitta på i helgen?
ciao
 
Här spelas det prinsessspel med kusiner och syskonbarn i julas!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

En av världens finaste prinsessor om jag får säga det :-). KRAM

2012-09-07 @ 10:06:15
Postat av: Lotta

Håller med fullständigt!!

2012-09-07 @ 22:16:43
Postat av: Mor

Underbart vacker Prinsessa. Vem kan hon vara lik?

2012-09-09 @ 22:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0