götlaborg


sådär nöjd med min packning men det får duga, hoppas man hittar sig mycket snyggt idag =)
jag och sara ska åka till götet, shop til we drop, äta middag på bästa mañana sova på hotell och imorgon blir det shopping igen innan vi sätter oss på tåget hem! ska bli så kul det här =)
 
ska sminka mig och fixa håret nu sen kommer thuresson och hämtar upp mig och då är det bäst att vara klar!
jag har förberett en bacon och halloumi sallad som vi ska käka på vägen!
 
ha en fin helg mina vänner, jag kanske är tillbaks imorgon!
 
undrar om Sara blir lika glad för sin shopping som hon var här på hennes och Johans bröllop =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Åh, så kul för er!!! Hoppas vädret blir bättre för i morse ösregnade det och blåste som ...
Hoppas ni får jättekul och att shoppingen blir lyckad! Ser fram emot många foton på fynden sedan.
KRAMAR i massor från systeryster

2012-09-14 @ 12:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0