glossy

 
igår tittade jag besviket i postlådan som inte innehöll min glossybox som jag trodde att jag skulle få.
däremot blev lördagmorgonen roligare när roger kom in med den till mig!
den hade gått till grannen istället, tur att hon inte öppnade den för då hade hon nog behållt den =)
denna gång var innehållet följande,
body scrub, shampo och balsam, handkräm, lip balm och så en ögonkräm.
 
ögonkrämen provade jag idag och den kändes skön!! min andra tog precis slut också så det var perfekt =)
 
nu på kvällen har vi varit hos mina päron på tacos med alla syskonbarn utom lille A.
mysigt!! men livat också =)
imorgon bär det av till ligacupen i katrineholm med mitt fina lag!
ciao
 

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Var det våra som inte kunde hålla sig i skinnet???...

2012-09-29 @ 23:03:33
Postat av: Johanna

Lite vilda bara :)

2012-09-30 @ 12:12:58
Postat av: Johanna

Lite vilda bara :)

2012-09-30 @ 12:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0