fresh!

nu är jag hemkommen från optiker och frisör.
optikern hade tyvärr inga bra besked..
efter operationen har jag haft ont i huvud och ögon men det har blivit bättre men ögon värker fortfarande varje dag.
förklaringen till detta är att jag skelar höjdledes vilket tydligen var ovanligt och mycket jobbigt att kompensera så jag ska vidare till ögonläkare, kontaktat min läkare för remiss, låt detta gå snabbt nu!!!
 
frisör-elin var ett roligare besök!!
ska dit på tisdag igen för en till förändring =)
 
en efter-bild!
tyvärr regnade det stora droppar när jag gick hem så fick till och med gå in på jem & fix och köpa ett parraply men lockarna höll inte så bra =(
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lubbe

Superfint!!

2012-09-26 @ 21:18:52
Postat av: Lotta

Nä, jur kan det bli så. Hade de någon förklaring? Massa kramar till dig!

2012-09-28 @ 22:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0