bieber-fever

haha!! jag är snart 26 år gammal men jag erkänner att jag drabbats av lite bieber-fever =)
diggar med och försöker mig på några dancemoves här hemma till "as long as you love me"
han är ju himla söt den där justin, det tycker min mamma me =)
 
 
 
här är dagens brödbak! blev lite degigt men gott ändå!
hembakat bröd är så gott, ska försöka göra det oftare!! tar ju inte så himla lång tid att fixa iordning en sats så man kunde ju försöka en gång varannan vecka iaf.
 
här är den osminkade versionen av mig själv, flötig i pannan ser jag!!
jag fixar med en grej som ni får se mer av i helgen =)
 
ett inköp från igår! chaipulver =)) blir betydligt billigare att göra chailatte hemma än att köpa det ute - dagens spartips!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Justin Bieber är ju tom så snygg att han kan få Ellen att äta bra... :-).

2012-09-21 @ 13:30:53
Postat av: Mor

väntar på helgen. Kramis

2012-09-23 @ 01:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0