bebismys

hej!
 
igår var vi hos våra vänner Elin och Jarmo, lilla Mollan var inte hemma men däremot den nya familjemedlemmen, mr No Name! han var bedårande och väldigt mysig!
det bjöds på en riktigt smarrig kladdkaka också och saft till det för min del =)
 
 
 
sen träffade jag Sara en stund och det var nice som vanligt!!
på kvällen sen fixade jag och roger lite käk, vår favorit halloumi och sen lite stekt ägg, morötter och gurka! smarrigt! efter det bar det av till Gnosjö för att hoppa på tåget som tog mig till bror med familj i Växjö, ska vara här några dagar nu! dem bor så härligt vid sjön men mer om det i nästa inlägg!

ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Fina ni är, både du och Mr Noname :-).

Du får mms:a någon mysbild på Affe-plutten till den gamla fastern. Saknar honom så!

KRAM

2012-09-10 @ 13:17:44
Postat av: Mor

Underbart kort på stor och liten.

2012-09-11 @ 22:32:12
Postat av: Elin

Har ju missat att du börjat blogga igen. Bra där!
Nu har jag något att göra på mina nattpass :)
Superfin bild på dig och (fortfarande) mr No Name! :D

2012-09-19 @ 00:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0