amazing


idag lagade jag mat som blev så god så jag blev förvånad!!
receptet hittade jag under denna länk:
http://www.kastrullresan.com/2012/01/mozzarellagratinerad-flaskfile.html
 
jag gjorde den mozzarellagratinerade fläskfilén och till det ungsrostade rotsaker, kall pestosås och en sallad med spenat och avokado. alltså det var så GOTT!!!
Ett tips med avokadon är att ta lite citronjuice över den så håller den sig fräschare om man till exempel får över till dagen efter! Ett annat bra tips är att äta rotsaker nu när det är så billigt!!
 
 
annars idag har jag väntat på posten som en pensionär =) rensat avlopp och jämfört tvättmaskiner på nätet!
när jag väl fick posten idag så blev jag superglad för det fanns ett brev från min kollega och vän, Hanna =) så gulligt!! jag fick en pillerburk med min favoritsak i, GODIS!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Wallsby

Sånt här kan du t ex skriva om. Vilken rolig grej med Medicin-godiset och shit vad sugen jag blev på maten! vad hade duför rotfrukter? Gjorde du dem i ugnen! Gillar dina bilder också! Söt du var i morse :)

2012-09-05 @ 20:41:02
Postat av: johanna

hej Anna, kul med kommentarer, det gillar jag! jag hade potatis, morötter och rödbetor. rödbetor är ju fantastiskt gott!! japp, in i ugnen en bra stund!! la på rödbetorna lite senare =) söt i morse?? kram

2012-09-05 @ 21:29:38
Postat av: Linn

Som jag sa, massa kloka tips!

2012-09-05 @ 22:04:58
Postat av: Systeryster

Älskar nästan allt du skriver så fortsätt i samma anda :-). Håller med Anna, pussbilden var bäst :-)! KRAM

2012-09-07 @ 10:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0