träna träna träna

jag vill träna mest hela tiden nu när jag börjat! idag blev det 1 mil på cykeln och benträning sen hade vi lagmöte så nu är jag ännu mer peppad på att träna en massa och försöka komma tillbaka. helgens match var ingen höjdare men nu får vi jobbat framåt från det. hade massage idag, knäckte till nacken me, gött!! behövdes verkligen, nu får vi hoppas det lägger sig om några dagar. min kompis Madde är i Nevvan nu -(New York) och njag är SÅ avundsjuk!!! wanna go back. jag har shoppat lite i helgen, två tröjor på gina blev det. var en riktig snabbshopping innan min systerdotters nioårskalas!

Kommentarer
Postat av: Marie

Snygga tröjor! :)

2012-10-15 @ 20:38:24
URL: http://Sweetmary.blogg.se
Postat av: Mor

Detta missada jag. Verkar som om de ska passa dej perfekt.
Vilken kämpe du är. Helt rätt inställning.............Kram

2012-10-15 @ 22:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0