hairdo!

 
syns nog knappt att jag färgat håret men lite det som är meningen.
naturliga slingor som smälter in super med mitt hår jag har!!
är ibland lite sugen på att kapa av håret men långt hår är smidigt och fint uppsatt tycker jag!
är inte ofta jag har utsläppt hår men elin gjorde i ordning det så fint! kommer bli en fin tofs för mig imorgon också eftersom lockarna finns kvar =)
jag vaxade ju benen idag också och jag får väl utvärdera denna metod om ett tag när jag gjort om det igen om förhoppningsvis många veckor.
det jobbiga med vaxning tycker jag verkar vara att man måste spara ut det mellan gångerna men det ska ju tydligen bli mindre och mjukare hår med tiden!!
 
imorgon ska jag och mamma ha en mysig dag tillsammans <3
ciao

Kommentarer
Postat av: Mor

Så fin Du är med lockar.
Vi ses i morgon.
Kramis

2012-10-01 @ 22:42:08
Postat av: Lotta

Njut av mammatiden :)
Du är fin i allt!
Kramar

2012-10-01 @ 22:48:48
Postat av: Marie

Snygga lockar! :)

2012-10-02 @ 18:58:44
URL: http://sweetmary.blogg.se
Postat av: Karro

Mkt snyggt Palle!!

2012-11-04 @ 19:40:03
URL: http://Johnlina.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0