endorfiner

träna är ju för jäkla kul! idag har jag haft hög puls i typ tre timmar, det är visst så med min puls för tillfället att under ett träningspass så är den konstant hög men jag vänjer mig väl mer och mer hoppas jag! idag var det en mil på cykeln, lite gymövningar och 2 timmar boll! KUL är bara förnamnet =) Nu ska jag äta gott och duscha. HATAR att duscha hemma men var tvungen idag för jag hade ingen egen bil. Varför är det så att de flesta tjejer duschar hemma, det är ju såååå jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Fläsk

Du är bäst!:)

2012-10-18 @ 20:53:16
Postat av: Tessan

Så härligt å läsa att du är igång! Blir så glad! Skynda långsamt så de inte blir för mycket på en gång! Bra jobbat!

Håller med! Dusch i hallen efter träning är ju så skönt!

KRAM

2012-10-18 @ 20:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0