kalasande

ska jag ta tag i detta igen?? tiden är lite knapp för bloggande men det kan vara kul för en del att läsa här kanske. vänner och familj som jag inte träffar så ofta för att de är långt bort osv. igår tog jag influensavaccin noch pneumecokvaccin. idag är mina armar förstörda och jag har feberkänning så det blev vila för mig ikväll också. var med och hjälpte till på träningen iaf, tjejerna ger en massa energi vilket jag gillar! jag har ju hunnit fylla år också häromdagen. har fått en massa fina presenter! tack för det <3 på lördag ska mamma å pappa ha kalas för mig =) och helgen som var så hade vi kalas i kruvebo för lilla Lotta som har fyllt 25, firade mig och Becka lite me!

Kommentarer
Postat av: Mor

Såg detta nu som först.
Underbara Dotter med fin fina Kusiner.
Vilket bord det blev med all god mat i Kruvebo.
Fantastiska Ungdomar som håller på att bli mogna underbara unga Kvinnor som ser till att vi föräldrar får njuta av ert sällskap. Kramis

2012-11-11 @ 20:32:56
Postat av: Siv

Glömde skriva om dessa två underbara pojkar som njuter av varandra. Båda lika fina men det ligger många år mellan dem. Farfar är en av favoriterna.

2012-11-11 @ 21:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0