ångvält

godmorgon alla helgfirare! det känns som att min kropp blivit överkörd av en ångvält. igår var jag i simhallen med barnen och sen var det träning. häromdagen tog jag influensavaccin och ett skydd mot viss lunginflammation..jag fick ont i kroppen efter detta. min födelsedag har ju som sagt varit i veckan! ska berätta lite vad jag fått hittills =) idag ska mamma å pappa fira mig!! två miniorkidéer två presentkort på care halsduk + nagellack härlig låda från presentverkstan med smått och gott + armband halsband, linneservetter och torrshampo blommor och en överraskningslördag av roger så småningom! presentkort på jem&fix till en trappstege + brandfilt tror det var alles =) idag måste jag göra lite nytta! igår städade roger heeela lägenheten så jag skulle slippa tänka på det, tack för det älskling! men finns lite annat att göra ändå, bland annat ska jag baka till kalaset i eftermiddag/kväll nu, dags för mysfrukost framför modern family!

Kommentarer
Postat av: Elin

Johanna det var längesen du bloggade hörru! Hoppas allt är bra? Kramar! :)

2012-12-20 @ 00:25:01
URL: http://borninoctober.devote.se
Postat av: Elin

Bloggaaaaaaa!!!!! Haha ;)

2013-01-16 @ 14:34:13
URL: http://borninoctober.devote.se
Postat av: Adela Dimerius

Hej!

Vill du vinna en egen domän? Gå in på min blogg och var med och tävla!

Kram

2013-01-30 @ 22:56:44
URL: http://lifeinamsterdamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0