underbart

underbar dag trots lite trötthet från gårdagens festligheter.
äntligen har mina bleka ben fått lite sol.
vi åkte till "finska viken" med jonas och hilda.
där låg vi och snackade å bara hade det gött.
hade köpt med sallad och gifflar, mumsigt =)

i eftermiddag var vi hos rogers mamma och uppvaktade henne på mors dag och jag kollade in hennes nya boende! min älskade mamma var på resande fot i helgen men vi har iaf pratat i telefon <3

ikväll har jag tränat lite lätt och grillat.
jag ska erkänna att det inte gick så bra, tog evigheter men nu har jag ätit iaf.
jag tror på det här, männen ska stå vid grillen ;) jag fick inte till sån här fin glöd!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0