nyladdning!

härlig dag idag!
vädret har varit underbart idag och jag har haft en kanondag och tror nog det blir en toppenkväll också.
började med frukost med lisa t och linn på hotellet sen strosade vi på stan en stund, köpte röda snören till mina träningsskor inför morgondagens match =)
hem och sova lite, åt varma mackor med svampstuvning, roger städade bilen och jag har senare även kört in den i biltvätten efter många om och men, så trög är jag vad det gäller att göra rätt kan jag säga.

eftermiddagen spenderades i älskade Kruvebo med kusin med familj.
härlig skogspromenad i solen och våfflor på altanen, nyladdning av mina batterier alltså.
underbart!

nu har jag varit och storhandlat och mannen står i köket och fixar kvällsmaten.
den ska ätas och det ska mysas framför en film.
naglarna ska även fixas innan morgonträningen imorgon!

snart smäller det.
söndag 14:00 GVK - H/H, semifinal 1 !!!

go GVK










Kommentarer
Postat av: Mor

Härliga bilder från Kruvebo. Våfflor oj vad gott.

Vi ses i morgon.

2012-03-25 @ 00:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0