glossy!

HEJ!

Snart är det fredag =)
Igår fick jag min första GLOSSYBOX.
Sara hade peppat mig halva dagen att den kommit så jag var ganska exalterad.
Det är en prenumeration på ledande och nya skönhetsprodukter på marknaden som du får hem, vissa i fullstorlek andra i prover som du får testa på. Sedan kan man recensera om man vill, då samlar man poäng.
Kan vara väldigt okrångligt om man vill, fråga om ni vill så berättar jag mer om själva prenumerationen!

I lådan igår var det
Lösögonfransar från Jelly Pong Pong
Anti-Stress Cream från Dr.Babor
Dagkräm med SPF 15 från Murad
Eyeliner i grönt från Eyeko
Beach Tint, läpp och ögonfärg från Becca

Känns som en härlig grej att unna sig!


Allt nedanstående fick jag inte men väl 5 produkter!


Kommentarer
Postat av: Karolina

ojojoj, vad kostar detta om man får fråga? :)

2012-03-08 @ 18:37:41
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0