tårta

hej!
idag är jag lite hängig tyvärr, ont i halsen och kroppen =(
blivit bättre under dagen dock!
jobbet var lite segt idag men nya tag imorgon.
jag har ju varit ledig sen i torsdags lunch då jag och mamma åkte ner till gekås och sen vidare till min syster med familj. det var bara min svåger som visste att jag skulle komma så det var kul att överraska dem.
intensivt men härligt!!
vidare ner till helsingborg på lördagen för lisas examensfest, var väldigt trevligt men det blev riktigt sent så igår sov vi till halv tolv och kom inte iväg den tiden vi hade tänkt direkt.

om en stund kommer sanna s till mig och vi ska göra marängtårta!!!!!
yummie.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0