taco

hemkommen från en trevlig dag med olika vänner!
på förmiddagen var det slappande och fix hemma..
sen blev det lite qualitytime med sara, alldeles för länge sen!!
på eftermiddagen sen var laget inbjudna till lisa w för mary kay party, hudvårdsparty! kul att prova på lite grejer, jag köpte dock inget, stolt över mig själv alltså! kostar ju en del de där grejerna. men ser man ut så här efter ett tag så kanske det är värt pengarna?
mary kay

på kvällen nu var vi bjudna till elin, jarmo och molly på tacomys, supergott som vanligt!
nu blir det lite fix innan läggdags så man kan ta sig an den kommande veckan på ett bra sätt, match väntar på torsdag!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej bud! Vet du någon som använder och gillar Mary Key? Jag funderade ett tag på att testa men nu blev det decleor ist.. KRAM

2012-02-20 @ 19:04:35
Postat av: johanna

vad tycker du om decleor då? jag vet ingen som har marykay till hundra procent men några i laget köpte grejer nu så ge mig ngn månad eller så, så kan jag meddela =) lisa t har använt hudrengöringen och gillar den mycket! kram, saknar dig!!

2012-02-20 @ 20:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0