sthlm

Hej!

Helgen är över och måndagen är gjord.
Matchen i helgen gick skit verkligen, både för laget och för mig själv!! Tråkigt men nu är den gjord och vi blickar framåt mot nya utmaningar! 

Satt och lyssnade på P3 idag på jobbet och en kille ringde in, hans svenska var väl inte fenomenal men det var skitkul =) han sa bl.a. drack tårta och gallskratta!
Ett nytt bra ord ju!

Imorgon bitti åker jag in till jobbet en liten stund och sen bär det av till Sthlm.
Kundbesök och middag med kunder på kvällen, kanske hinner med ngn shopping där emellan, hoppas det!!
På onsdag har vi ett kundbesök till och sen bär det av hemåt på onsdag eftermiddag/kväll.
Veckan kommer gå snabbt och det är kul att komma ut lite!

NU har jag varit borta i 4 ½ timme..
tränat tre timmar, massage 30 min. dusch och hämta mat!! puuuuh
nu måste jag packa me.
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0