sovmorgon

så skönt det var att sova ut!
igår efter träningen så blev det bastande med några av brudarna.
lisa följde med hem och vi åt plockmat, yummie om jag får säga det själv.
vi hade mysigt som vanligt!
somnade med kläderna på som vanligt på fredagar och det är ju så jobbigt när man sen får gå upp och fixa iordning sig för natten, dessutom tog jag för mycket tandkräm på tandborsten eftersom jag inte ville tända lampan...det blev starkt i min mun, haha.

nu blir det frukost och sen får man nog pälsa på sig rejält.
ska till smålandsstenar och leka med min brorsson A <3
ha en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: Mor

2012-02-04 @ 22:54:47
Postat av: Mor

Tack för idag min vän

2012-02-04 @ 22:55:41
Postat av: Muffen

Så j*vla gott va det!!:)

2012-02-07 @ 10:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0