i jesu namn

igår var det dags för sötisen Mattias att döpas.
han skötte sig utomordentligt bra! han är så söt <3
sen bjöds det på härlig dopfest med supergod thaimat och goda kakor, bullar och tårtor.
på kvällen så följde äldsta systerdottern med hem och kollade melodifestivalen, myste och sov över.
idag på förmiddagen bar det iväg på födelsedagsbrunch för AnnaPanna som snart fyller 30 år.
älskade släkt vad jag gillar att hänga med er.
moster inga-lill var världens roligaste idag, hon stod i köket och diskade och så kom jag in men inga-lill trodde det var hennes dotter, alltså Anna som kom in så hon var så söt: "ja det blev ju jätte gott det här" det är ju lite osvenskt att berömma sig själv så till en gäst men jag spelade med =) efter en liten stund erkände hon att hon såg fel och trodde jag var Anna, inte så kul nu när jag återberättar men det får ni ta ;)
eftermiddagen bestod av handling, promenad i underbart vårväder och fix inför kvällens bjudning.
hanna, juhani och de söta lintottarna Elias och Elsa kom på middag.
det bjöds på hamburgertallrik (korv till kidsen). det blev gott om jag får säga det själv ;) Roger är en jäkel på homemade burgers faktiskt!

nu är det godisdags och soffläge. laddat för en ny vecka!

låter bilderna tala för sig själva, fråga ifall ni undrar ngt!














Kommentarer
Postat av: Matilda Lundberg

Hej Buddy! Är du gudmor till lille Mattias? Kul med alla fina bilder!! Längesen vi sågs nu... Miss u! Kramis

2012-02-26 @ 19:46:41
Postat av: Mor

Ja vilken härlig helg det varit. Underbart med barn, barnbarn och syskonbarn och vänner.

Kramis Mor

2012-02-27 @ 19:17:21
Postat av: Leif och Inga-Lill

Hej Johanna! Du är då för rolig du med. Jag tror fortfarande det var Anna som var i köket....hähä...Vi giller att hänga med vår släkt vi med...Kramisar

2012-02-28 @ 20:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0