helg!

Arbetsveckan är slut.
Denna vecka gick snabbt dock då jag var iväg i två dagar.
Alltid kul att komma ut och hälsa på kunder men lite kämpigt när man är tillbaka på kontoret och ska jobba ikapp. Hade tur då det inte ramlade in så mycket när jag var borta dock.

Upptäckte på jobbet idag att jag saknade ngt, jag hade glömt starta radion och missade därför 2 timmar av morgonpasset, inte bra!!! 

I Sthlm för övrigt så shoppade jag lite.
Två t-shirts, ska lämna tillbaka ena som hade lite taskig passform.
Två mössor, I Love them already! Har kört mössrensning hemma då jag hade ex antal för många som kliade!!! I fortsättningen ska jag tänka igenom mina inköp av mössor mer. Älskar dock att ha mössor så att ha många gör mig inget! Köpte även två nagellack och en rougeborste. Det ena nagellacket var ett härligt korallrosa som känns lite förbjudet att ha nu på vintern men det livar ju upp.


Kommentarer
Postat av: Mor

Rosa vårens färg så det lär ju komma till pass.

Kramis mor

2012-02-11 @ 23:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0