grymt härlig känsla

jaha, då vann vi över Hylte/Halmstad med 3-1
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh ah oare vi är GVKare =)
härligt när lagmaskinen är igång.

efter matchen blev det semlor med hallonfyllning för mig hos mamma å pappa.
lilleman tog ett bad och jag vaktade honom, han kissade bara på golvet 2 ggr. oops!

ikväll blev det hämtmat och melodifestivalen.
ranelid, oh my säger jag bara...
jag håller fortfarande fast vid att Loreen är bäst hittills.
Andreas Johnsons låt var ju klockrent plagiat, hoppas den blir diskad!

Kommentarer
Postat av: Mor

Matchen var en klar lagvinst. Kom igen på Torsdag med samma lagarbete så blir det match att se.

Det var jordgubbar i din semla!!!!

Kramis

2012-02-19 @ 00:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0