fredagshäng!

veckan har gått fort som vanligt.
i torsdags var det match som vi tyvärr förlorade mot serieledarna med 3-1.
vi kommer sämst femma i serien i år, bästa någonsin, kul!!
men vi har fortfarande en chans kvar på fjärdeplatsen, ingenting är omöjligt.

igår efter jobbet så kom min fina lisa franze.
vi spenderade eftermiddagen i city (gislaved) och fikade på bernts.
vi gick i massvis av affärer men jag kom hem tomhänt..
eller jag fick en finfin goodiebag från Saras mammas nya ställe - Margarethas fotvård. =)
saknar lisa så mycket när vi inte ses och det var verkligen mysigt att träfas, därför ska jag snart gasa mot smålandsstenar, köpa med mig frallor och så ska vi äta frukost tillsammans och sen ska hon locka mitt hår.
i eftermiddag döps ju Mattias så jag tänkte bli lite tjusig, måste bestämma vad jag ska ha på mig nu bara.

igårkväll bjöd Roger mig på lax, matvete, kall sås och sallad, gott!! sen var det bowling också, jag var inget vidare motstånd men vann en runda av tre vilket kanske inte är helt dåligt ändå! det var kul att bowla tillsammans <3 sen gick vi hem och såg "Enough" och den var liiite läskig för mig som är en FEGIS men filmen var bra! se den om ni inte sett den, gammal film!

vi får se om det är en lugn snäll Mattias i kyrkan eller om han skriker, har aldrig hört honom skrika högt och vore ju härligt om han inte tajmade in det idag!


Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi's™

Heeej Snygging;)) Tänkte tipsa om 3 fantastiska TÄVLINGAR!!

1. Vinn valfri vara från runns.se/erikasgarderob.se, som tex smycken, klockor, iphone skal, kläder , m.m.

http://mohammedis.se/2012/february/vinn-300-presentkort-fran-runnsseerikasga.html#comment



2. Vinn Brilliantsmile Tandblekning , vitare tänder? Va med då!! ;)

http://mohammedis.se/2012/february/tavling-vinn-brilliantsmile-tandblekning.html#comment



3. VINN VANTAR SOM KAN ANVÄNDAS PÅ DIN TOUCHSKÄRM PÅ MOBILEN/IPHONE/IPODE..

http://mohammedis.se/2012/february/tavling-vinn-vantar-som-kan-anvandas-pa-din.html#comment

Va gärna med på alla dem tre, eller kanske bara 1 utav dem? Ha EN RIKTIG TREVLIG HELG!

2012-02-26 @ 15:54:40
URL: http://mohammedis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0