derby

somnade som vanligt i soffan igår igen så vaknade rätt tidigt idag..
har läst tidningen precis och taggar upp inför eftermiddagens derby
Hylte/Halmstad - GVK, 15:00 i Örnahallen, ses vi där??
min tredje krönika är med i dagens VN också..har nog inte berättat det här men jag är gästkrönikör i lokaltidningen Värnamo Nyheter och har hittills skrivit 3 krönikor.

veckan har gått bra, mycket träning och jobb som vanligt, hemmet har hamnat efter..också som vanligt!
tog igen det igår lite dock, Roger kämpade på <3
Madde var här på lite tefika igår, det var mysigt, tack för besöket.

idag ska Roger hämta vårt nya köksbord, nytt för oss, begagnat från en kvinna i Anderstorp.
kanske kan ta en bild på det sen så får ni se.
nu ska det hända lite i vårt kök! kul =)

ha en fin lördag!!
ciao

och till fina Sara, fortsätt krya på dig!!!!!
miss you <3


Kommentarer
Postat av: Carola

Önskar jag kunde vara på plats och heja men jag följer er på nätet! Ge järnet, kämpa på varenda boll!!! Kram

2012-02-18 @ 10:26:26
Postat av: Matilda

vilket datum skrev du krönika nr 2? vill ju gå in och läsa dem på nätet, så tycker du får hojta till varje gång du har med en:)

2012-02-18 @ 12:30:46
URL: http://matfat.blogg.se/
Postat av: johanna

Det ska jag försöka Matilda,

21 eller 28 januari var förra =) kramis

2012-02-18 @ 12:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0