nyklippt

arbetsdagen gick bra, lite kundmöte och bra med upprensning, skönt!
efter jobbet var jag och klippte mig! 6 månader sen sist så det behövdes verkligen.
tog en promenad hemåt och nu är det snabb paus med stuvade makaroner och korv sen blir det att hämta upp Länkinen och åka på GVKs årsmöte.
därefter hem igen och ha telefonmöte med sydsvenska volleyboll.
sen ska jag SOVA!
Roger skulle ha lite kompisar här ikväll så han städar, bra tycker jag! hihi

såååå hur klippte jag mig nu då
?
så här eller bara lite grann?


Kommentarer
Postat av: Fläsk

Jag får snart veta hur du klippte dig men tror inte du vågade att klippa det så kort så jag gissar på litegrann bara!;)

2012-04-17 @ 18:38:45
Postat av: Matilda L.

Show me!!

2012-04-17 @ 20:38:40
Postat av: Lotta

Jag vill också se!!

2012-04-18 @ 18:51:23
Postat av: karro

Bild tack!! :)

2012-04-18 @ 20:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0