helgen

har visst missat att skriva på några dagar!
i fredags efter jobbet åkte jag till mamma å pappa och hängde med två syskonbarn, tvillingarna =)
vi åkte till simhallen tillsammans med mitt kusinbarn, tur att hon var med och hjälpte mig!
på kvällen blev det tacos och säga hejdå till sötaste lilla Mattias som ska iväg och träffa sin mormor och morfar för första gången!

igår skulle jag städa, det resulterade i att jag städade ett badrumsskåp.
jag är så kass på att få fart i städandet!
på eftermiddagen åkte vi tillsammans med annie och viktor till A6 och IKEA, jag köpte några klädesplagg, bl.a. den finaste klänning jag någonsin ägt!
senare mötte vi upp amanda och pedro på o'learys för käk, konstiga efterätter för vissa och halvgod drink till mig. hemmakväll besöktes och så var det bio - the Hunger games.
klyschan: "boken är så mycket bättre" stämmer så väl! men tycker ändå filmen var sevärd. nu ska jag snart börja läsa del 2 och 3 också.

idag får vi vi se vad dagen bjuder på!
ciao

fanns ju lite ögongodis i filmen =)

liam hemsworth

Kommentarer
Postat av: Muffen

Told you so;)

2012-04-22 @ 09:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0