förlåt

förlåt som er som varit förväntansfulla ang. min frisyr.
det är som vanligt.
jag har bara toppat det och klippt upp lite och tunnat ut!
i helgen kanske det händer lite annat =)

idag slutade jag tidigare och åkte till halmstad, det var kallt och ruggigt men väl där träffade jag två mycket fina tjejer, Liesl och Linn. Jag och Linn skulle säga hejdå till Liesl som ska hem till USA, trööööökigt!
när volleybollen tar slut och man kan umgås så ska hon åka hem =(
jag fyndade ett par jeans på JC för 125 kr. som hittat alltså!

nu ska jag fixa lite här och sen krypa ner och läsa bok.
liza marklunds senaste läser jag nu!
imorgon blir det work work, laga mat och hänga med Sara tror jag.
härligt.
ciao


Kommentarer
Postat av: Mor Siv

Vad fina Du och Roger är på kotet.

Skönt att få säga välkommen tillba till Liesl.

Kramis

2012-04-19 @ 23:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0