2-1

i veckan spelades andra matchen borta mot Hylte/Halmstad i Halmstad Arena, vi åkte på stryk med 3-2, en mycket tung förlust. väldigt dålig match från vår sida.
1-1 i matcher efter det.
igår var det då dags igen.
hemma mot H/H i ett välfyllt Gisle Sportcenter vinner vi övertygande med 3-1.
gult kort utdelades till motståndarna - det gillar jag =)
nu står det 2-1 i matcher och det är ny match i Halmstad Arena på tisdag.
då kommer vi bättre rustade och ska försöka vinna den matchen.
spelar vi som igår så vinner vi.

förra veckan var jag krasslig och hemma från jobbet i en och en halv dag.
handlade upp halva apoteket och har försökt kurera mig.
jag var väl inte superpigg igår men det funkade.
det var bara i slutet av matchen jag inte fick ngn luft.
när pulsen gick ner sen så var det dock lugnt.

på kvällen firade vi min gamla systers födelsedag hos mamma å pappa.
god mat och gladiatorerna på tv med barnen.
min gamla barndomsväns kille Eric var det som vann! COOLT =)

idag står det SOFTA på schemat och förhoppningsvis en tur ut till Sanna i Äspås, härligt!



gulligt kort =) haha


Kommentarer
Postat av: Muffen

Du och whit ser sååå kära ut;)

2012-04-01 @ 15:23:22
Postat av: Mor

Kortet såg jag på facebook.

Talar ju tydligt om vad volleyboll står för.

Laganda............. Hoppas du kan må bättre i veckan som kommer. Vi sitter på Arenan på tisdag.

Kramis

2012-04-01 @ 16:00:53
Postat av: Malin

Hej! Just nu har jag två tävling i min blogg, så det vore roligt om du skulle vilja vara med! :D

Vinn smink(Concealer & Eye Pencil) - http://mallemusic.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-smink-concealer-eye-pencil.html

Veckans blogg - http://mallemusic.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-vecka-14.html

2012-04-05 @ 15:13:36
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0