surprise

tänkte jag skulle uppdatera här lite, var ju ett tag sen =)

jag är precis hemkommen från simhallen där jag badade ångbastu och vanlig bastu!
tror det kan vara bra att rensa ur kroppen sådär nu när jag varit så sjuk.
min mor trodde dock att det var dumt för jag är ju förkyld fortfarande.
ngn som vet ngt om förkylning och bastubad?

ja jag har ju varit SJUK som ni kanske vet ni som läser här...
jag har haft en luftvägsinfektion och hög sänka och lite annat smått och gott.
var hemma från jobbet en vecka (med helgen) och svettade ner vår soffa så den får snart åka till kemtvätten, ska bara hitta en lämplig dag för det.
jag har inte fått träna så känns som att jag ligger jättemycket efter men imorgon ska jag gå på lite smått och mjukstarta lite kommande vecka och förhoppningsvis kunna köra på för fullt veckan efter.
sänkan är inte nere på rätt nivå än så man får vara lite försiktig!
vi är full trupp nu vilket är skitkul.
det ser riktigt bra ut på träningarna redan och det känns väldigt bra.
gå in på www.gvk-volley.se och ELIT om ni vill se truppen!

en dag när jag var sjuk orkade jag iaf städa min garderob och sådär så det är skönt att ha det gjort, idag har även roger städat sin!
nu får vi ge oss på några andra lådor och skåp, roger tyckte vi kunde ta vinden men den tycker jag kan vara som den är =) lite lagom stökig sådär!!

nu ska jag lägga mig i soffan resten av kvällen tror jag.
vi ska bara käka lite korv med bröd här sen och gooodis till mig =)

ciao

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag har brukat basta när jag varit sjuk faktiskt! Just för att svetta ut basiluskerna. Vet inte om det funkat men har iaf inte blivit sämre. Tjo!

2011-09-05 @ 11:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0