scrimmage

hello

idag har jag tränat!
vi hade träningsmatch mot värnamo.
vi vann med 4-0 och jag spelade 2 set.
kändes bra i kroppen, ingen hjärtklappning eller andra konstigheter =)
visst är jag trött nu men det är inte så konstigt.
blir lite träning imorgon och på torsdag blir det gym.
laget känns skitbra och roligt =) najs!!!

jobbet flöt på bra idag och jag var effektiv!!
imorgon får det flytet fortsätta förhoppningsvis.
nästa vecka ska min kollega på semester så då får jag lite extraarbete men det ska nog gå bra.

nu ska jag äta en godisbit eller två.
röja i köket liiite, roger har gjort det mesta.
sen blir det dusch och sängen!

ciao



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att lagen känns bra!

Hoppas ni får en riktigt rolig säsong. :)

2011-09-06 @ 20:17:30
Postat av: Lotta

Varför försvinner alltid mitt namn när jag skriver här... alltid anonym...

/lotta

2011-09-06 @ 20:18:12
Postat av: johanna

vet inte lotta =)

2011-09-06 @ 22:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0