på tiden?

ja det kanske är på tiden att jag bloggar lite.
jag har ju varit sjuk nu i evigheter.
lunginflammation!
6 veckor har jag varit sjuk nu =(
låg inlagd på sjukhus i 6 dagar, tråkigt som tusan.
jag saknar träningen helt galet mycket men det dröjer lite till innan jag får träna.
lungröntgen väntar!

orkar inte skriva om allt som varit utan vi börjar från nu och ser hur länge jag orkar blogga.

i morse kom Linn till mig och vi åt frukost tillsammans, jag hade gjort scones
ljuvligt om jag får säga det själv!
sen gick vi en liten runda och åkte till kvantum.
nu är jag ensam och ska förbereda kvällens mat.

jag är sjukskriven nästa vecka också.
ordinerad vila, det är SÅ tråkigt.



kul att linnsan var hemma och hälsade på <3

Kommentarer
Postat av: Leif och Inga-Lill

Hej Johanna! Ha en skön vila...stressen börjar förr än du anar....Njut av sol och värme! Imorgon har vi släktkalas i Anderstorp. Min pappa fyller 88 år .. Trevlig helg! Kram, kram, Leif och Inga-Lill

2011-09-30 @ 20:15:03
Postat av: Mor

Ja det var kul att du bloggar lite mellan varven.

Tack för idag. Hoppas du haft en bra kväll. Ska nu kojsa.

Kramis

2011-10-02 @ 00:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0