håll tummen

hola!

jobbat på hyfsat bra idag igen =)
var hos läkaren en stund, var hos en annan än sist och denna förklarade mycket mer. danska var hon men jag förstod nästan allt ändå =)
vi tog lite mer prover och sänkan fortsätter att gå ner men den ska visst vara under 5 innan jag skulle träna.
imorgon ska jag ta några prover till på fastande mage så ska vi utesluta körtelfeber.
håll era tummar, tack!
tror jag kommer må bra på måndag och kunna träna å så, hoppashoppas!

roger stekte hamburgare till oss idag och imorgon får vi lunch hos mamma, smarrigt.
älskar min mammas mat, bäst !!

ikväll ska jag nog ta ett glasspaket och lägga mig i soffan och se om det är ngt kul på tv.
måste slöa mig så jag blir hundra frisk nu.
sjukt trött på sjuka.

så hemskt med det ryska hockeylaget som krashade där bl.a. svensken Stefan Liv fanns ombord och han dog     =( så fruktansvärt hemst! tankarna går till hans familj, tror han hade ett barn va?? usch
pratade med min fina lisa innan och vi pratade om hur lätt det är att relatera till denna flygkrasch för att man själv har det på liknande vis med lagsammanhållning osv. så obeskrivligt hemskt.

ciao

Kommentarer
Postat av: Idis

2011-09-14 @ 10:38:33
Postat av: idis

Tack för kommentaren!

Haha ja, jag gillar endel av dom bilderna riktigt mycket, så söta. :-)

Ja, det blev ju en stor skillnad på träningspass och träningstider! Vill inte växa mer :-(

2011-09-14 @ 10:39:43
URL: http://idalindbaack.blogg.se/
Postat av: karro

hej johanna.

japp, jag tar paus lite. Jobbet tar mycket tid och pendlingen går inte ihop. Tråkigt men det e sånt som händer. Håller igång och tränar med killarna ibland. Så kanske blir det comeback snabbare än tänkt. :9

lycka till detta året. Hoppas det går bra för er, det förtjänar ni.

2011-09-23 @ 17:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0