fanfanfan

jobbat idag som vanligt och väldigt bra flyt igen!
uppdaterade mig lite på min kollegas grejer som jag ska hjälpa till med nästa vecka.
passade på att handla på lunchen, billig lax på konsum!

efter jobbet lagade jag lite käk, torsk med räkor och sås och ris! det blev smarrigt.
ska ut och kolla hur köket ser ut nu och kanske röja lite där sen blir det sängen.

började träningen idag och var med på uppvärmningen, sen var jag död.
Nu kommer jag inte träna förrän ev. på måndag
tänkte gå och kolla sänkan på måndag och se hur det ligger till!
så tråkigt att inte kunna vara med men jag måste vara rädd om mig själv.
servade lite på träningen också iaf!

nu har jag kikat lite på sverige-san marino och vi vann ju rätt stort till slut, gött!
får se om det blir ngt EM för "oss"

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0