tekaka

har inte tagit någon efterbild än, måste duscha först =)
det kommer under helgen lovar jag!!
ingen skillnad dock, bara lite kortare och fräschare.

igår körde jag lisa till vårdcentralen för hon skulle röntga foten men det var ingen fara med den och hon är snart tillbaka i träning =) det tog ju lång tid som alltid på vårdcentralen men hade med mig min bok så det var okej.
lisa bjöd mig på lunch sen åkte jag till madde och åt tekaka på eftermiddagen, de var supergoda.
Efter det var jag tvungen att åka hem och vila. Såg catch me if you can, den var rätt bra!
på kvällen var jag en stund på träningen och sen hem till soffan igen.
Idag blir det inte många knep förutom att vi ska besöka rogers mamma som fyllde 60 år igår!

kram kram

Kommentarer
Postat av: Matilda

Väntar me spänning på efter-bilden! :)

2011-10-07 @ 10:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0