smet

snart ska jag på kalas hos mina kusinbarn, de fyller 13 resp. 16 år om jag inte har helt fel nu =)
det blir lunch där, smarrigt!
idag har jag kollat på ciderhusreglerna och bakat muffins, måste ju ha med mig ngn fika till jobbet imorgon - min första dag på en månad...
ena plåten blev rätt misslyckad men den ena blev fin så det var bra, får nog provsmaka dem sen.

städa min nagellackslåda idag också och delade upp det mellan sommarlack och vinterlack.
en sak jag konstaterade var att jag inte behöver köpa nya nagellack på ett tag!

nu golvtorkning i köket och makeup!

ciao




Kommentarer
Postat av: bellis

åhhhh jag måste göra kladdmuffins snart!

2011-10-22 @ 23:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0