mammamys

tja!

nu har mor min precis åkt ifrån mig, hon var här en stund och vi tjatade lite och planerade mina kalas =)
fyller ju 25 år om 27 dagar!
jag mår rätt okej idag, sista sjukskrivningsveckan sen ska jag börja jobba igen! skönt att bli normal och återfå rutiner.

började iaf dagen med en härlig smoothie och en smörgås idag!
ska försöka dra ner på sockret den här veckan för jag har ätit så himla dåligt när jag varit sjuk och det blir man ju inte friskare av!

pratade med lönekontoret på jobbet innan och fick lite hjälp med sjukskrivningspappren..ska gå en runda sen i regnrusket och posta det så får vi hoppas att allt är rätt ifyllt så jag får min ersättning sen!

igår var jag ju och kollade på div.2 gänget som förlorade en tight femsetare..synd!!!
ikväll är det foto med laget, hoppas vi blir snygga =)

bjuder på en liten bild på sötis-ebbe i sin onepiece och lite smoothie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0