jobbat

kalaset igår var trevligt, ska uppdatera er med lite bilder också.
världens sötaste kattunge har dem! jag gillar djur när de är små, sen kan de kvitta...

på kvällen gjorde vi lite homemade pizza som räcker ikväll också så det blir ingen matlagning idag.
tänkte tränat lite teknik idag men väntar några dagar till innan jag kör igång för känner mig lite tung i andningen ännu. lungröntgen ska ju säkerställa att allt är topp och sen hoppas jag verkligen på att få köra igång för fullt.
längtar ihjäl mig!

jobbet gick bra idag men det är mycket att göra.
en sak i taget helt enkelt...
bjöd på muffins idag och dem verkade va uppskattade.

om en stund ska jag upp till träningen och kolla läget och senare ikväll - ensam mamma söker!

Kommentarer
Postat av: Mor

Bra att du väntar med boll träning några dagar till.

Jobbet ska ju flyta på väl innan fler ansträngningar byggs på. Kramis

2011-10-10 @ 20:23:45
Postat av: Inga-Lill

Skönt att höra att jobbet går bra. Snart är du i full gång med volleybollen med. Men ta't lugnt! Kram, Inga-Lill

2011-10-11 @ 17:01:16
Postat av: bellis

josse bloggar inte!=) tyvärr!

2011-10-23 @ 20:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0