helgen

nu är det söndag och snart är helgen slut...
jag har ju dock ingen riktig helg utan är sjukskriven även nästa vecka.
då blir det mer VILA.

igår var roger och hjälpte bror min och hans fästmö att flytta till en annan lägenhet
jag var då hos mamma och umgicks med alla mina syskonbarn!
de är gudomligt söta men man får ha tålamod också =)
lisa och tom kom och hälsade på mig och vi satt och göttade oss och tjatade i solen.
saknar min älskade lisa varje dag och de försöker locka ner oss till helsingborg varje gång vi ses
nu var det en ledig tvåa i deras hus som lätt kunde göras om till en trea ;)

på kvällen vilade jag mig i soffan och läste min bok och sen åkte jag upp en liten sväng till lagfesten
sen hem igen och läsa ut boken.
alltså katerina janouch böcker om barnmorskan cecilia lund är skitbra! läs läs läs

nu ska jag käka frukost om ett tag och slänga mig i soffan tror jag.
vid två har div.2 seriepremiär som jag ska titta på och sen blir det hem och softa igen.
roger får nog ta hand om maten idag!!!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0