giiiiino

lördagen är kommen och jag har haft en bloggmorgon =)
ska käka frukost snart me!

igår mådde jag lite sämre än innan så jag var faktiskt på vårdcentralen efter roger och mamma tvingat mig =)
blev undersökt och tog lite prover men allt såg okej ut så jag skulle sluta slarva med mina andningsövningar så skulle det nog snart kännas toppen, tar tydligen en jädra massa tid innan man mår bra efter denna sjuka!

på eftermiddagen var vi iaf hos rogers mamma en stund för hon har fyllt sextio.
vi fick god tårta =)

på kvällen låg jag i soffan och roger lagade mat,
potatismos och ugnsbakad falukorv, jisses så gott det är!! finns mamma över också =)
till efterrätt gjorde vi gino och så hade vi vaniljglass, himmelriket!

idag blir det vila och kanske en liten sväng på stan för att se vad jag kan hitta till min systerdotter.
roger ska till sthlm på hockey.




Kommentarer
Postat av: Mor

Som vanligt så är en vacker kvinna lika vacker även om en frisör ändra på hår linjer och färg. Det blev med andra ord bra med efterkortet också.

2011-10-09 @ 22:26:54
Postat av: Carola

Säger som Ellen, "Herre gud så snygg hon är!!!" Kram

2011-10-09 @ 22:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0